Evenement toevoegen aan de agenda

Iedereen kan een evenement toevoegen aan de agenda maar wanneer u een account heeft op de website van de Nederlandse Line Dance Bond kunt u uw eigen evenementen ook beheren. Hieronder vertellen we u welke stappen u moet nemen nadat u ingelogd bent met uw account. De afbeeldingen kunt u vergroten door er op te klikken.

Evenement toevoegen aan de agenda

    1. Login met uw NLDB account en ga in het ‘Agenda’ menu naar ‘Evenement toevoegen’ 
    2. U bent nu op de pagina waar u het evenement naam invoert. U typt de start en eind datum in van het evenement.
      Let op dat de nieuwe dag om 00:00 uur begint, wanneer het evenement tot 01:00 duurt is dit dus de volgende dag. Vervolgens geeft u op hoe laat het evenement begint en eindigt. Duurt het evenement de gehele dag dan vinkt u dit aan in het selectie vak. (de optie voor herhalingen zoals op de afbeelding is niet meer aanwezig)
    3. Nu wordt het tijd om de locatie aan te geven. Kies een locatie uit de lijst of vermeld de locatie in de volgende stap.
    4. Nu kunt u uw evenement omschrijven en aanprijzen. Geef hier voldoende informatie zodat uw potentiële bezoekers goed ingelicht zijn.
    5. Kies nu de juiste categorie. Is uw evenement een club avond of evenement? Uw evenement is een concert? Of bent u een professioneel evenementen bureau? Kies dan Evenementen. Of is uw evenement een Line Dance wedstrijd of workshop? Zet uw evenement in de juiste categorie om goed gevonden te worden.
    6. U ziet hierboven tevens de mogelijkheid om uw evenement flyer te uploaden. Kies een bestand en klik op ‘Verstuur evenement’….. Hartelijk dank voor uw toevoeging!