Iedereen kan een evenement toevoegen aan de agenda maar wanneer u een account heeft op de website van de Nederlandse Line Dance Bond kunt u uw eigen evenementen ook beheren. Hieronder vertellen we u welke stappen u moet nemen nadat u ingelogd bent met uw account. De afbeeldingen kunt u vergroten door er op te klikken.
Evenement toevoegen aan de agenda
- Login met uw NLDB account en ga in het ‘Agenda’ menu naar ‘Evenement toevoegen’
- U bent nu op de pagina waar u het evenement naam invoert. U typt de start en eind datum in van het evenement.
Let op dat de nieuwe dag om 00:00 uur begint, wanneer het evenement tot 01:00 duurt is dit dus de volgende dag. Vervolgens geeft u op hoe laat het evenement begint en eindigt. Duurt het evenement de gehele dag dan vinkt u dit aan in het selectie vak. (de optie voor herhalingen zoals op de afbeelding is niet meer aanwezig) - Nu wordt het tijd om de locatie aan te geven. Kies een locatie uit de lijst of vermeld de locatie in de volgende stap.
- Nu kunt u uw evenement omschrijven en aanprijzen. Geef hier voldoende informatie zodat uw potentiële bezoekers goed ingelicht zijn.
- Kies nu de juiste categorie. Is uw evenement een club avond of evenement? Uw evenement is een concert? Of bent u een professioneel evenementen bureau? Kies dan Evenementen. Of is uw evenement een Line Dance wedstrijd of workshop? Zet uw evenement in de juiste categorie om goed gevonden te worden.
- U ziet hierboven tevens de mogelijkheid om uw evenement flyer te uploaden. Kies een bestand en klik op ‘Verstuur evenement’….. Hartelijk dank voor uw toevoeging!
- Login met uw NLDB account en ga in het ‘Agenda’ menu naar ‘Evenement toevoegen’